Camp Eden Wood - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Camp Eden Wood - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Camp Eden Wood

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

27 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vorige week zondag om 9 uur ging ik en nog 4 andere meiden naar het andere kamp Camp Eden Wood, wel van dezelfde organisatie. De zaterdag daarvoor gingen we naar de rodeo. Dit was mijn eerste keer. Natuurlijk ging het eerste half uur over vrijheid, de oorlog, het leger. Iedereen die ooit in het leger had gezeten moest opstaan en kreeg applaus. En als hoogtepunt werd het volkslied natuurlijk uit volle borst gezongen. De rodeo was opzich wel leuk, het eten vooral. Heb me helemaal misselijk gegeten aan cotton candy, cheeseburgers and fannel cake. Ik noemde het fanny cake. '' Do you want some of my fanny cake?'' Sommige stukken van de rodeo van de dieren waren wel zielig. Op het laatst kwamen er honden die schapen achterna zaten en op de honden zaten apen! Zo bizar. Het hele country gebeuren is niks voor mij ben ik wel achtergekomen.

Camp Eden Wood was me erg goed bevallen. Het is een stuk kleiner dan Camp Friendship, het eten is veel beter en het water ook. Ik werkte die week in Lower Birchwood samen met Emma, Allie & Sam. We zouden 4 mannen krijgen, maar kregen er uiteindelijk 3. We zaten in een soort van huis en deelde het met Upper Birchwood die boven ons zaten. Hun hadden ook 3 mannen en Katy & Trace werkten daar, dus besloten we om alle activiteiten samen te doen. Zo hadden we een grote cabin. De 3 mannen die ik had waren Gerry, Teddy & Brian. Alle 3 hadden ze Autisme. Gerry was 40, Teddy 21 & Brian 28. Gerry was mijn favoriet. Hij was zo cool, alhoewel hij soms zijn penis uit zijn broek haalde en er ''plezante'' bewegingen voor hem mee zat te maken. Waar ik op zei, '' Gerry, put it back in your pants!'' Dat werkte erg goed bij hem. Ik heb erg leuke foto's van hem gemaakt, hij zag er uit als een gangster. Hij had er echt het hoofd voor. Voor de rest kon hij wel wat woordjes zeggen, maar enkel zoals '' Bathroom'' '' More water, pancakes'' etc. Waar we wel op moesten letten was Brian, hij vond het nogal leuk als Gerry zijn ding tevoorschijn toverde. Brian had nogal wat ervaring met mannen om het zo maar te zeggen. De mannen die boven woonden waren Jeff, Richard en Linden. Richard was echt een schatje, hij had het syndroom van down en was rond de 50 dacht ik. Linden kletste de oren van je kop af, net Rainman. Hij onthield alle tv progamma's zoals Jerry Springer en kon hele verhalen vertellen over allerlei verschillende topics. Ook stelde hij ''zijn staff'' aan iedereen voor die voorbij kwam. ''Uhm excuse me Miss. i would like you to meet some of my excellent staff. This is Lisa my friend, she is from Holland and she is been working with me'' En dat tegen iedereen, elke dag.
De week was erg snel voorbij gegaan. Ik had nogal wat problemen met Allie. Ze vertelde me zondagavond dat haar maag niet goed tegen de lucht van poep kon. Haar maag raakte dan van streek, dus dat ze dat liever niet deed. Ik zei, denk je dat ik de geur plezant vindt? Je doet het maar gewoon. Ze had er ook nogal een handje voor om taken uit te delen aan mij terwijl ze zelf niks deed. ''Oh lisa, would you take Gerry to the bathroom'' Terwijl ik bezig was en ons Allie zelf niks deed. Donderdagavond tijdens het eten gaf ze me the finger, zo stiekem. Ik maakte een geintje. En ze heeft niet echt humor, dus gaf ze me de middelvinger. Vervolgens vroeg ze me of ik iets wilde doorgeven. Uhm No Allie, you just give me the finger..im not giving anything to you. BYE. Schijnbaar had iedereen op het kamp problemen om met haar te werken. Haar werd verteld door de village leader dat ze meer personal care moest gaan doen. eindelijk. Dat heeft ze dus veel gedaan de laatste 2 dagen, voorheen deed ze het niet.
Tijdens mijn vrije dagdeel op woensdagmiddag ben ik gaan winkelen in Eden prairie mall met Carolina. Ik ben verliefd geworden op Victoria Secrets. Supermooie spullen hebben ze daar. Ik kwam ook terug met 8 tassen op het kamp, niet alleen van VS ;). Alles is ook zo goedkoop. Ook ben ik naar het Sciene Museum geweest tijdens onze daytrip met onze cabin. Ik vond het superleuk. Lijk net een geek, haha. Het ging over het historisch tijdperk, het menselijk lichaam etc. Het was superheet die week, wel tegen de 40 graden, niet normaal. Vanwege het weer gingen we ook niet kamperen, thank god. Ik haat kamperen in een tentje.

Nu ben ik weer terug op Camp Friendship, eigenlijk zouden we pas zondag terugkomen. Maar ik kon samen met Emma meerijden, gelukkig. Ik miste de mensen hier wel. Hun mij gelukkig ook ;) Gisteravond zijn we naar de kroeg geweest, was erg gezellig. Ook heb ik te horen gekregen met wie ik volgende week werk en met wie. Ik werk in Whippoorwhill met 3 andere meiden die ik nog niet ken en ik ben dan cabin leader. De cabin leader is verantwoordelijk voor alle beslissingen en die zorgt ervoor dat alles geregeld wordt. Ik ben benieuwd. Ik werk weer met mannen, 6 mannen. 2 in een rolstoel. Rond de 30/40. Ik ben iig blij dat ik vorige week niet geslagen, gebeten en naar gespuugd bent. Zowaar een record ;)

Oh ja, misschien dat er foto's vandaag opkomen. Ik moet dan Caitlin lief aankijken om haar laptop te lenen, en tijd ervoor vinden.

Dikke kus!!!!

  • 27 Juni 2009 - 16:07

    Jeroen:

    Heej lisa,

    Echt leuk, die verhalen van je... Ben blij, dat je het zo naar je zin hebt.
    xx

  • 27 Juni 2009 - 16:16

    Yvonne:

    Ola lieve Lisa,

    Zie wel dat je het erg naar je zin hebt en niet over je heen laat lopen!
    Leuk om al je verhalen te lezen en kijk uit naar je foto's.
    Nou zometeen komt je moeder ons ophalen om naar het feest van René te gaan.
    Liefs en een dikke kusss

  • 27 Juni 2009 - 18:19

    Inge:

    Gelukkig, alles positief! Geen woord over mij? :O Hee meid, heel veel succes deze week op Camp Friendship. Kun je eindelijk het heft in eigen handen nemen.. Zeg ik het wel goed. Toedeloe! xxx

  • 27 Juni 2009 - 20:37

    Eline:

    Lieffieeee!
    Weer een heel verhaal hahaha te leuk allemaal.. Sommige dingen komen ook echt bekend voor ook al was ik maar 2 weken in Florida... Typisch toch??

    Heel veel plezier weer aankomende weken en ik kijk uit naar je volgende blog!

    Liefs elientjeee

  • 28 Juni 2009 - 07:39

    Papa:

    HALLO LIEVERD,EEN WEEKJE IN EEN ANDERE OMGEVING IS WEL GOED GEWEEST ALS IK HET ZO LEES.GERRY EN BRIAN HOUDEN JE WEL BEZIG!WIJ WAREN GISTERAVOND OP HET TROUWFEEST VAN RENE EN TONIA,GEWELDIG!ECHT EEN SUPER FEEST ZELFS MET JE MOEDER GEDANST, KAN JE NAGAAN!DIE ALLIE MOET JE GEWOON NEGEREREN,IK SNAP NIET WAT SOMMIGE MENSEN VERWACHTEN OP ZO EEN CAMP.MAMA GAAT MET YVONNE VANMIDDAG NAAR DEN BOSCH NAAR EEN VOORSTELLING VAN DEREK OGILVIE,HEB IK LEKKER EEN RUSTIG MIDDAG.NOU LISA GA WEL ZO DOOR EN GENIET ERVAN!MIS JE WEL, LOVE PAPA XXXXXXXXXXXXX

  • 28 Juni 2009 - 08:58

    Mama:

    Ha Liefje,
    Had je net al een mail gestuurd&en heb net je foto,s bekeken.Gewoon je stijltang weggooien je krullen zijn veel mooier.
    Allie gaat hem niet worden dus....
    KUSSSSSSSSSS

  • 28 Juni 2009 - 09:30

    Rick:

    "Uhm No Allie, you just give me the finger..im not giving anything to you"

    Hahahah, ja dude, lekker bijdehand blijven hee! Nee dude, gelijk heb je, rare Amerikanen.
    Net fijn je foto's zitten bekijken, leuk hee! Dit heb jij nodig.

    Ik spreek je straks

    Kus x

  • 29 Juni 2009 - 19:07

    Marcha A:

    Hoi Lisa,

    Wat een geweldige verhalen heb je toch vanuit het verre NYC.. Gauw even je foto's op hyves zitten bekijken en moet toch eerlijk toegeven wel wat jaloers te worden.. Ziet er echt mega gaaf uit allemaal.

    Geniet ervan meid.

    Liefs X Marcha A

  • 29 Juni 2009 - 19:15

    Malu:

    Hey lisa,

    vandaag maar eens bijgelezen het leek bijna uit het oog uit het hart maar nee hoor, ik vind het erg leuk om je verhalen te lezen en dan te lzen dat je het zo naar je zin hebt.

    je maakt er wat mee tjonge jonge dan hebben wij niets te klagen in mg 1.

    leuk wat van je te lezen wij gaan ons opmaken voor de verhuis en dan op naar de vakantie.
    heel veel plezier nog en ik blijf je volgen
    liefs Malu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

The big American dream

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2009

Weer thuis

08 Augustus 2009

One week left

01 Augustus 2009

Counting the days

25 Juli 2009

Tussen evaluatie

18 Juli 2009

Cold as hell
Lisa

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 34889

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 05 Augustus 2014

Zuidoost-Azië!

16 Februari 2012 - 28 Maart 2012

Afstuderen op Curacao!

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Uganda, de parel van Afrika!

28 Mei 2009 - 16 Augustus 2009

The big American dream

Landen bezocht: