Time flies - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Time flies - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Time flies

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

20 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nu heb ik pas weer tijd om een blog te schrijven. We hebben een superdrukke week gehad. Onze cabin bestond uit 6 mannen. Craig, Jason, James Keith, Jeremy en Tracy. We zouden er eigenlijk 7 krijgen, maar John was ziek. Maar we hadden onze handen vol aan deze 6 mannen. Ze waren allemaal tussen de 36-46. Aan James hadden we onze handen vol aan. Hij is 36, en behaviour daar wordt je maar bang van. Hij wil geen activiteiten ondernemen. Hij wil alleen maar in zijn stoel slapen. Als je hem wilt overtuigen dan krijg je '' Fuck off you bitch'' te horen en als je tegen andere kampers praat dan hoor je hem tegen je zeggen '' Shhhh'' ''Shut up'' Hij is ook een fan van spugen en aan je te zitten. En schoppen, maar hij is niet zo snel, dus je kan je snel verplaatsen. Ik ben dus regelmatig in mijn gezicht gespuugd en uitgemaakt voor een bitch en asshole. Amy en ik hadden afgesproken om met hem te begeleiden. omdat Kara hem erg eng vond en hem niet wilde begeleiden. Dus had ik hem de ene dag en Amy de andere. Erg vermoeiend. Hij heeft een katheter dus vond hij het erg leuk om zijn zak die om zijn been zit elke ochtend rond 5 uur leeg te maken in zijn bed en dan ons wakker te maken om vervolgens in een stoel in de woonkamer te gaan zitten..ja erg leuk. Ik had het gisteren helemaal met hem gehad. Stiekem was ik zo blij dat hij ging dat ik extreem vrolijk tegen hem ging doen. HAAAAAAY JAMES, BYE JAMES! Als respons kreeg ik fuck off bitch en spuuge hij naar me. toedeloe!!
Buiten hem waren de rest van de mannen super. We hebben boatride gedaan, vissen, arts & crafts, boogschieten en kamperen in een tent. Wat een drama was dat. We besloten om niet in het bos te gaan kamperen maar op het grote voetbalveld voor onze cabin. Ik sliep in een tent met Kara en Tracy en Jeremy. Tracy is 43 en sliep naast mij. Rond 1 uur snachts begon het keihard te regenen en hij begon compleeeet te flippen. Hij begon zich te slaan en te schelden. Ik werd wakker en hij wanted to get the fuck out of here. Eer dat ik het doorhad was hij buiten. Ik erachteraan, geen lenzen/bril in..geen schoenenen.. Uiteindelijk was hij de andere kant opgerend ipv naar de cabin. Hij heeft uiteindelijk binnen geslapen. Wat een nacht. Ook was Jeremy geen fan van mij. Hij had een slow walker en je moest hem aan zijn riem vasthouden. Hij had daar een speciale riem voor omdat hij nogal vaak valt. Ik was gisteren met hem aan het lopen en hij zei dat hij naar de wc moest. Ik zeg oke, let's go. Toen wilde hij niet meer. Hij had deze week bijna elke dag in zijn broek geplast dus ik dacht doei, je gaat naar de wc. Hij wilde er niets van weten, en sloeg me in mijn gezicht. Hij zei dat ik fired was en dat ik weg moest gaan. Erg geliefd ben ik niet, ik ben nog nooit zoveel geslagen, gespuugd in mijn gezicht. Wordt je hard van zeggen ze ook wel, haha.
Deze week is erg snel voorbij gevolgen, en we hadden zeker een leuke cabin. Ookal was James nooit een pretje. Wat ook grappig was dat een jongen/kamper van een andere cabin ik schat dat hij 17 is die schreeuwde over het basketbalveld.''hey guys, look! it's jessica simpson!!'' haha, hij zei.. you have the same hair, and the shorts.. ik zei...well that's about it! i wish! Ik werd de hele week Jessica Simpson genoemd, en dat schreeuwend.
Voor de rest ben ik het eten hier erg beu, vooral het ontbijt. Vorige week hadden we als ontbijt. Bacon, French Toast en Appelmoes. Hoe kom je erbij! Ik eet elke ochtend cornflakes, anders wordt ik tonnetje rond. Ik heb gisteravond te horen gekregen dat ik zondagochtend naar kamp Eden Wood vertrek. Iedereen gaat er een keer naar toe en nu ben ik aan de beurt. Met 12 andere ga ik daar heen en vrijdag kom ik weer terug hier. Camp Eden Wood ligt een uur van de twin cities af en er zijn geen muggen, het eten is er beter. en het is er een stuk kleiner. elke week zijn er maar ongeveer 35 kampers terwijl er dat hier rond de 100 zijn. Ik ben benieuwd en heb er wel zin in. Gisteravond zijn we naar de pickle gegaan, en illegaal alcohol op, wat een feest. Vanavond gaan we naar de rodeo, ookal een feest. Ik ben benieuwd. ''Kom pak je lassoooooooo maar''.

Oh ja, vorige week waren 8 begeleiders in een huisje geplaatst voor een week, ze mochten er niet uit omdat ze waarschijnlijk swineflu hadden. Gisteren kwamen de testresultaten binnen en ze hadden het niet. Echt creepy.

Ik ben volgens mij een hoop vergeten te vertellen..maar alles gaat ook zo snel hier.

Ik denk dat ik pas weer volgend weekend op de computer kan aangezien ze maar 1 computer in Eden Wood hebben. Wat een luxe...

Dikke kus!!!

  • 20 Juni 2009 - 18:42

    Papa:

    Wat denken die mensen daar,mijn kind slaan!!!Zal ik even daar naartoe komen?Vanavond niet op zo een stier zitten eh.
    Wat zijn de twin cities?
    Misschien is het goed dat je een week ergens anders ga,anders mensen enzo.Blij dat je nog steeds zin in hebt,positief blijven eh! Dikke kus Papa XXXX

  • 21 Juni 2009 - 01:55

    Inge:

    Heb er zin in dat je hier naar toe komt! We werken niet samen, maar zien elkaar genoeg deze week! En de computer: daar kun je gerust gebruik van maken. Bijna niemand gebruikt hem! Tot morgen :)

  • 21 Juni 2009 - 04:23

    Mama:

    Hoi Jessica Simpson,weer eens wat anders dan Lisa Simpson.....
    Wat denkt die James,ff aan me dochter zitten.....mag je wel iets terug doen?Gelukkig het is het niet de Mexicaanse griep,zat daar wel mee hoor.Als ik dit schrijf,zal jij ongetwijfeld een cowboy aan het vangen zijn,dat heb jij nodig!!!!Zal van de week weer wat opsturen,nog wensen?Time flies idd,gewoon al meer dan 3 weken voorbij.Vandaag is het vaderdag,dus straks ff naar opa,en de rest lekker luieren.Het weer gaat eindelijk beter worden vanaf woensdag ongv 25 gr.Nou Jess,ik hoor je.....
    Take care....
    Millions of kisses and hugs.......
    lOVE U Mama.....

  • 21 Juni 2009 - 05:27

    Linda Ras:

    hey lief meisje
    ik lees iedere keer je verhalen je schrijft erg leuk!! ene ik ben trots op je dat je t zo volhoud!! maar ik had ook nie anders verwacht van je lies hihihi
    meiske zet hem op he xxxx lin

  • 21 Juni 2009 - 10:38

    Mike:

    lisa, blij dat het goed gaat met je. pittige mensen heb je daar om te begeleiden lees ik zeg, dat spugen en slaan enz. toch goed van je dat je daar mee kan dealen. nou lisa hou je taai en succes nog komende periode.

    groetjes x mike

  • 21 Juni 2009 - 10:49

    Je Liefste Nicht:

    Olaa schatje..

    Wat maak je toch veel mee he daar kan niet wachten tot je terug komt om al je verhalen te horen.
    Leuk he die mannen die slaan en spugen hahahaha...Dat heb jij gewoon niet nodig..
    Nou lieverd doe voorzichtig en ik wacht weer op je volgend verhaaltje

    Dikke kus
    Kelly en Jaeren

  • 22 Juni 2009 - 13:57

    Angela:

    Heee meid,

    Ja zulke clienten zitten er dus o0k bij...
    weet je meteen wat ik afgezien heb op s0mmige groepen haha!
    als je graag weer conflakes als ontbijd wil m0et je het zeggen..
    dan k0m ik die gewo0n even heen en weer brengen haha!
    altijd leuk om te lezen wat je meemaakt daar.

    d0e rustig aan he,

    liefs Angela

  • 24 Juni 2009 - 20:25

    Marie:

    nou nou lisa t is geen vakantiebaantje daar geniet maar lekker van je illegale alcohol je hebt t wel verdient

  • 25 Juni 2009 - 16:49

    Netty En Toontje:

    hallo schatje eindelijk het is gelukt hahhaje hebt leuke verhalen vertelt maar we horen dat je het goed naar je zin hebt en al een vriendje gevonden??? is het veel anders dan hier
    en laat je niet zomaar slaan he dikke kusjes toon en nettyXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

The big American dream

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2009

Weer thuis

08 Augustus 2009

One week left

01 Augustus 2009

Counting the days

25 Juli 2009

Tussen evaluatie

18 Juli 2009

Cold as hell
Lisa

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 34923

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 05 Augustus 2014

Zuidoost-Azië!

16 Februari 2012 - 28 Maart 2012

Afstuderen op Curacao!

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Uganda, de parel van Afrika!

28 Mei 2009 - 16 Augustus 2009

The big American dream

Landen bezocht: