Counting the days - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Counting the days - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Counting the days

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

01 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Eindelijk is deze week voorbij, niet een van me favorieten geweest. We hadden dus 10 mannen 55-76(!) jaar. 2 in een rolstoel, en de rest loopt niet snel. We hadden maar 3 counselors. Ik, Liz & Orlanda en 2 vrijwilligers.En onze programmstaf was Brynan, maar hij is lifegueard dus is heel de dag bij het zwembad of het strand. We waren dus duidelijk understaffed. Ik gaf dat zondagavond al aan aan Matt, maar hij maakte me duidelijk dat we overstaffed waren.. :S de vrijwilligers mogen geen personal care doen met de kampers, en mogen niet alleen met ze zijn. Ik heb de volgende ochtend goed duidelijk gemaakt dat we nog een counselor erbij moeten hebben...het was bijna aan schreeuwen toe :O eindelijk kreeg hij het door en kregen we Mei erbij. EINDELIJK! We hadden haar echt nodig, want eer dat iedereen op bed lag was het 11 uur. Oude mannen is duidelijk niet mijn ding. We moesten ook een kamper, Harry verplaatsen met een hoyer..een lift. Onze HMA had de lift gebracht..en ik vroeg..ok..where is the electric one? Ze keek me verbaasd aan. ''This is the only one we have'' '' It's from the 70s:|'' Je moest degene die dan in de lift zat letterlijk oppompen.. wat een gedoe. Uiteindelijk werd er ons niet uitgelegd hoe we die moesten gebruiken. Ik zei dat ik hem niet zelf ging verplaatsen. Ik ga niet mijn rug breken voor een kamper, terwijl er een lift is. Dus hebben de 2 jongens hem de hele tijd getransferd. Er zaten wel een paar leuke kampers bij. Zoals Bruce, een ladiesman..die noemde mij een longleged giraffe! and a beautiful flower.. i will always be in his heart. thank god ;-)
De vrijwilligers die we hadden, Joel & Jens waren erg leuk.. uit Nebreska waren ze. Voor de rest ben ik stiekem aan het aftellen. Vooral als ik een cabin heb die ik niet zo leuk vind wil ik naar huuuus! Maar volgende week wordt vast super. De week ervoor had ik Eric in mijn cabin, die ervoor veel problemen had op kamp etc, maar de week dat hij in mijn cabin zat niet. Nu was zijn moeder zo blij dat hij volgende week weer komt en ze wilt dat dezelfde counselors met hem werken. Ik werk weer met Sarah & Kate in Poplar. En we hebben 4 jongens. Eric, Timmy, Zac & Chase. Timmy was hier vorige week al..en lijkt me een uitdaging.. We zijn allemaal erg blij dat we Eric weer hebben. Hopelijk gaat het volgende week weer net zo goed! Voor de rest heb ik niet zoveel te vertellen. Ik heb het nog steeds naar mijn zin, en heb zeker goede vriendschappen hier gemaakt. Het is al met al een dubbel gevoel. Nu is het weekend. Gisteravond zijn we naar de kroeg geweest, vandaag gaan we naar een softbalwedstrijd.. en daarna naar the outlet mall.. vanavond weer naar de kroeg.. en dan is het alweer tijd om aan het werk te gaan.. nog maar 2 weken!!!

dikke kus

  • 01 Augustus 2009 - 17:50

    Annemiek:

    Lisaaaa!
    Wat gaat het toch snel allemaal! Ik vind het echt geweldig om te lezen hoe je met die mensen om gaat. Echt leuk!

    Veel plezier nog de laatste weekjes! En tot snel dan weer he! Haha.

    x

  • 02 Augustus 2009 - 01:37

    Ilse:

    Hey Lisa,
    Wat gaat de tijd toch snel he! Ik vind het toch wel ontzettend knap van je dat je dit doet!
    Veel plezier de laatste weekjes! :D
    liefs vanuit OZ

  • 02 Augustus 2009 - 04:28

    Mama:

    Ha Schatje,
    I am counting the days aswell,dat je hier weer bent,nog 2 weekjes gelukkig.Fijn dat je gisterenavond nog ff belde.Nog ff volhouden.
    Love you......

  • 04 Augustus 2009 - 18:22

    Sabrina:

    Schat,

    wat vliegt de tijd zeg.. weet nog goed dat je wegging.. De tijd vliegt zeg.. en ben ook aan het aftellen tot je weer thuis bent:) gaan we lekker stappen!!

    Dikke Kusss!!

  • 06 Augustus 2009 - 19:22

    Annelieke En Sjoerd:

    Hee die Lisa,

    Leuk weer hoor je verslag.
    Hier alles goed, met de kinderen ook. Jade gaat steeds meer praten. Vandaag afscheid genomen van de Nijntje groep en door naar Snoopy. Jasmijntje gaat ook al praten en Dali kletst de hele dag door. Overmorgen voor 3 weken op vakantie naar Italie. heeeel veel zin in.
    Nog veel plezier daar in je laatste weekjes.
    Liefs, Annelieke, Sjoerd en de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

The big American dream

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2009

Weer thuis

08 Augustus 2009

One week left

01 Augustus 2009

Counting the days

25 Juli 2009

Tussen evaluatie

18 Juli 2009

Cold as hell
Lisa

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 34918

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 05 Augustus 2014

Zuidoost-Azië!

16 Februari 2012 - 28 Maart 2012

Afstuderen op Curacao!

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Uganda, de parel van Afrika!

28 Mei 2009 - 16 Augustus 2009

The big American dream

Landen bezocht: