Tussen evaluatie - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Tussen evaluatie - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Tussen evaluatie

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

25 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

En weer is een week snel voorbij gevlogen. Ik dacht dat ik een superzware week zou krijgen met heel veel gedragsproblemen. Dat viel uiteindelijk heel erg mee. Op zondagmiddag kregen we te horen dat we Eric in onze cabin zouden krijgen. Eric komt wel vaker hier op kamp en is erg onhandelbaar. Hij heeft nooit in de cabin geslapen en slaapt altijd met een staff member in the lower lodge. Dat is een groot kantoorgebouw hier op het kamp. Ook kregen we verhalen te horen dat ze hem wel in 10 restrains op een dag moesten houden. Ook zou hij nooit naar de activiteiten gaan. Oftewel succes met Eric! Uiteindelijk kregen we 3 jongens ipv 4. Eentje kwam niet opdagen. Emily ging naar een andere cabin. En hadden we 3 staff over. Sarah, Kate & ik. Verder hadden we Isaac in onze cabin. 25 jaar, klein schriel ventje met een ontzettende grote mond. Hij zei dingen zoals: '' I am going to smack you, and stab you with this fork''..:| No you are not zei ik. Oh yes i will zeitie. Oke zei ik..do it! Stond hij daar verbaasd naar me te kijken..Daarnaast hadden we Nathan, 18 jaar.. erg stubborn en non verbal. En Eric tenslotte. We hadden besloten dat we hem op zn minst een dag in de cabin zouden laten slapen. En uiteindelijk is dat elke nacht geweest. Hij heeft geen behavior gehad, en heeft zelfs in een tent geslapen en is naar de activiteiten geweest met ons. Iedereeen was zo verbaasd, en prijsde ons de hemel in..omdat het nooit iemand was gelukt al de jaren dat hij hier op kamp kwam. Eric is zo schattig, 18 jaar. Hij heeft het syndroom van down. Hij is zeker een van mijn favorieten hier op kamp. Ik heb dan ook heel veel foto's van hem gemaakt. Hij hield niet van drukte, lawaai etc. Daar hielden we goed rekening mee en gingen dan 1 op 1 iets anders met hem doen. Ook was hij een fan van zijn ipod, daar kon hij uren naar luisteren en rondjes mee draaien. Het was een superweek, en erg goed samengewerkt met Sarh & Kate. Ook heb ik mijn tussen evaluatie gehad met Matt. Er waren allerlei onderwerpen waarop hij mij ging scoren. tussen de 1-4. 1 is waardeloos en 4 is uitstekend om het zo maar te zeggen. Ik scoorde 3en en 4en. Alleen een 2 voor mijn paperwork. Ze zijn hier zo picky, en willen alleen maar chique woorden..tja...:P Als comments voegde Matt toe dat ik een amazing staff member was, die voor alles in was en erg enthousiast was. En goed met de mensen was. Altijd fijn om te horen. Nog maar 19 dagen en dan ben ik alweer thuis. Tijd vliegt echt voorbij. Volgende week werk ik samen met Liz, Orlando met 10!!!!!!! mannen. En niet zomaar 10 mannen.. in de leeftijd van 55-76. pffff is de 1e keer dat ik oudjes heb. NU al zin in :P Ik had aangegeven bij Matt tijdens mijn evaluatie dat ik graag weer met kinderen wil werken, aangezien ik daar de meeste ervaring mee heb. Alleen de 1e week had ik kinderen.. hopelijk krijg ik de week daarna kids. Voor de rest begin ik het eten hier erg beu te raken. Ik heb deze week alleen maar cereal-fruit-toast op geloof ik. Het is allemaal zo vet en blegh. Maar verder heb ik het nog steeds naar mijn zin. Ik leer elke dag meer, over mezelf en over andere mensen.

Ik probeer vanmiddag meer foto's erop te zetten. Ook ben ik mn 2e memory card kwijt geraakt :( Hopelijk vind ik m terug. No wonder dat je dingen kwijt raakt, elke week moet je je koffer opnieuw inpakken. Inmiddels heb ik een nieuwe aangeschaft ;) En naar een ander cabin zeulen. Ik ga maar is in de zon liggen!!!

Dikke kus!!!

  • 25 Juli 2009 - 16:26

    Sabrina:

    hey schat,

    nou je hebt een super week achter de rug.. mooi dat het meegevallen is.. en ben zeer benieuwd naar de oudjes;) haha..

    nog even meis.. en dan zie ik je weer:D

    Dikke Kuss Mis je!!

  • 25 Juli 2009 - 18:33

    Mama:

    Heeee Amazing Daughter,
    Goed om weer te lezen dat je een fijne week achter de rug hebt.Nog maar 3 weken,en dan ben je er weer,achteraf gaat het best snel.Papa zei dat je vanmorgen gebeld had,jammer dat ik er niet was.Hier alles zijn gangetje,weer zou beter worden volgende week.
    Nog 19 dagen!!!!!!

    KUSSSSSSSSSS

  • 25 Juli 2009 - 19:59

    Kelly:

    ola liefste nichtje

    hoe is het daar in de usa...
    tijd gaat echt snel.. gelukkig ben je bijna weer terug
    leuk te lezen dat je een leuke week hebt en dat eric zich gedragen heeft maar dat kan ook niet anders met zo'n geweldige begeleidster..
    tot gauw lieverd
    mis je

    kussss je allerliefste nichtje

  • 25 Juli 2009 - 20:01

    Jaeren:

    ola lieve lisa

    ik mis je wel hoor...
    kan niet wachten tot je weer terug ben.. kan je me luier verschonen haha...
    ik ben al wel heel groot geworden maar als je terug bent kom ik meteen langs dat je het kan zien

    dikke kus Jaeren

  • 26 Juli 2009 - 10:53

    Jessica Bulkmans:

    Lisa Lisa Lisa......
    SUPER wat je daar doet! ben onwijs jaloers!!
    Geniet er nog lekker van daar! Veel liefs! en een dikke kus

  • 26 Juli 2009 - 13:48

    Linsey:

    heey lisa

    hoe gaat het nou met je ????

    nou ik begin je nu wel te missen hoor (hahahaha)

    nou ik zie je wel weer als je terug ben en hoe vindje het nou om in amirika te zijn ik zal er ook wel naartoe willen aleen het is kei ver vliegen enz maja

    die wens zal nooit uitkome(hahaah)

    nou doeidoei xx je buurmeisjee linsey

  • 30 Juli 2009 - 09:03

    Sylvia:

    hoi lisa
    nou hier eindelijk een bericht van mij je zou wel denken maar ja je kent me.
    zoals ik van je ouders hoort gaat het je goed af daarzo maar ik had niet anders verwacht.
    ben blij dat je het naar je zin heb en goede cijfers krijg je verdiendt niet anders nou meid nog veel sucses
    en tot gauw.
    dikke kus sylvia


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

The big American dream

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2009

Weer thuis

08 Augustus 2009

One week left

01 Augustus 2009

Counting the days

25 Juli 2009

Tussen evaluatie

18 Juli 2009

Cold as hell
Lisa

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 34900

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 05 Augustus 2014

Zuidoost-Azië!

16 Februari 2012 - 28 Maart 2012

Afstuderen op Curacao!

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Uganda, de parel van Afrika!

28 Mei 2009 - 16 Augustus 2009

The big American dream

Landen bezocht: