My American boys - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu My American boys - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

My American boys

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

09 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het duurde even voordat ik weer gebruik kon maken van de computers. Vandaag heb ik de ochtend vrij tot 12:30. Elke week mag je een dagdeel vrij nemen. Heerlijk even weg uit je cabbin. Het weekend was erg rustig hier. Ik heb met Amy, Kathy in een cabbin geslapen. We zijn zaterdagavond uiteten geweest en zowaar vroegen ze mij geen id, dus ik heb budlights mogen proeven ;). Zondagmiddag kwamen de campers al. We moesten bij de gate wachten om de ouders en de camper te begroeten. Uiteindelijk hebben we 6 jongens ipv 7. Het zijn geweldige kinderen. 2 broertjes Owen/Mason met FAS, het Fatal Alcohol Syndrome. Dat is als de moeder tijdens haar zwangerschap alcohol gebruikt. Jimmy, Dustin met ADHD, ADD. Jack is spastisch en Cody heeft ook ADHD. Cody is 14 jaar en de oudste van de groep en de ''moeilijkste'' hij weegt ook zo'n 100 kilo, dus als hij op je gaat zitten heb je niks meer te vertellen. Hij heeft veel behaviour en kan zomaar uit het niets je gaan slaan en schelden. Tegen mij heeft hij gelukkig nog niks gedaan. Hij wil alleen met mij trouwen op een brandweerauto. ;) De kids zijn echt zo wijs! Ze spreken elkaar aan met Dude, '' Dude, wanna go play soccer?''. En oh ja ook zoiets. Ze lagen allemaal op bed en ze waren nog aan het praten, dus ik ging even kijken.. zegt Owen: ''Lisa! Dustin thinks youre hot!'' Een 8 jarig jongetje! Veel te wijs.
Ze doen het liefste elke dag sports, dus ik doe gezellig mee. Voetbal, Rugby, Basketball. Elke dag ben ik doodop. De samenwerking in de cabbin verloopt ook goed. Ik werk samen met Mel en Melissa. Melissa is 19 en komt hier al voor de 6e zomer werken. Ze is erg bazig, en is nogal goed in mij te commanderen. Of mij publiekelijk voor lul te zetten. Zoals. ''Remember to come back right away now Lisa, you better don't forget!'' Terwijl ze me dat al eerder had gezegd. Elke avond hebben we een meeting. Gisteravond heb ik dat ook tegen haar gezegd dat ik snap dat ze veel ervaring heeft op kamp en dat we daar dankbaar voor zijn, maar ze mij niet moet gaan commanderen alsof ik niks weet. Ik heb dat natuurlijk wel wat aardiger gezegd ;).
Oh ja, alles op kamp moet PERFECT gaan. Ik heb gisteren een report to caregiver moeten invullen. Ik ken het als FOBO. Een kamper was gisteren op de high ropes course en stootte zn schouder tegen the wall. Ik moest m overnieuw schrijven want er mogen absoluut geen fouten instaan. Ook mag je woorden zoals, ''banged'' ''slammed'' ''hitt'' niet gebruiken. Ook als je iets fout schrijft en je krast het door, moet heel het formulier overnieuw geschreven worden. Ook moet je noteren welke counselor welk kind helpt met tanden poetsen, aankleden etc. Gelukkig zijn al onze kinderen zelfstandig. Ik ben erg blij met onze cabbin, en ik denk dat de rest van het kamp jaloers is. Er zitten zulke heftige cabbins tussen. Oude mannen/vrouwen die je bij je strot grijpen, je gaan bijten/slaan/schreeuwen. Amy is heel de nacht zelfs opgebleven omdat 5 van haar campers heel de tijd rondliepen in haar cabbin en ze kunnen weglopen.
Wie weet wat voor kampers ik volgende week krijg. Vanmiddag gaan we on a boat ride en hebben we daar lunch. We moeten zelf de boot besturen op Clear water Lake. Daarna hebben we nog kanoenen volgens mij. Donderdagavond gaan we kamperen in het bos. Ik ben benieuwd. Ze hebben er iniedergeval zin in. Gisteren hebben we heel de dag gevoetbald, gebasketbald, rugby gespeeld. En gezwommen. Ik heb heel de dag meegedaan samen met Mel. Melissa is zeg maar een typische Amerikaan.. ze houdt erg van eten zal ik maar zeggen. Dus ze doet niet zo actief mee met het voetballen etc.

Verder rest ben ik erg blij met mijn american boys ;) ookal zijn ze super hyper. Oh ja foto's gaan wat langer duren, maybe this weekend.

Dikke kus!!

  • 09 Juni 2009 - 14:57

    Dwars:

    Melissa sucks bigtime, als ze zo tegen je doet...
    zeg haar dat maar... GRR

  • 09 Juni 2009 - 15:22

    Eline:

    Zeg maar: dude, like: why do you do something like: wtf? Like: you know

    hahahahaha

    Meis hijs weer leuk..
    Je krijgt binnenkort POSTTTT iedereen is dan jaloe-hoers, whoehoeee

    Liefs, je elien

  • 09 Juni 2009 - 17:41

    Babette:

    Chica!

    ik vraag me af of je op t eind nog wel nederlands kunt.. misschien moet je om dat een beetje actief te houden af en toe die snol van een melissa eens in t nederlands de waarheid vertellen! succes, komt helemaal goed met jou en alle american boys..

    dikke kussen!

  • 09 Juni 2009 - 19:35

    Mama:

    Hoi Liefje,
    Mooi dat het zo goed bevalt,je eerste campers.Lekker in discussie gaan heee, ons lies.Blijf je al die tijd met die Melissa?Hoe oud is die Mel,was zij nou ook Amerikaans?Heb je eerste pakketje opgestuurd,ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je het krijgt.Weer schiet ook niet op hier,zou aan het einde van de week beter worden.De ib-groep zou een formulier opsturen,ze hoefde niet zoveel info,alleen over je nieuwe school(dat haal ik wel van studielink af)Laat je het weten als je pakje er is.
    Dikke kus Mama(de vervalser..hahaha..)

  • 09 Juni 2009 - 19:43

    Annemiek:

    Lisa en dr American boys.
    Is weer iets wat anders dan die lekkere hunks he! HAHA. Ik mail je morgen wel ff ofzoooooooooooooo

  • 10 Juni 2009 - 11:33

    Je Lieve Nicht:

    Ola Schatje...

    Leuk om elke keer je verhaaltjes te lezen...
    Wat denkt die Melissa zal ik ook eens ff naar Amerika komen hahaha...
    Wel goed om te lezen dat je het naar je zin hebt...
    Heb je je one piece al aangehad hahahaha

    Tot snel

    dikke kus van mij en Jaeren

  • 10 Juni 2009 - 11:37

    Lin:

    hey lieve lisaaaa
    want een verhalen allemaal maar ik ben blij dat je het naar je zin heb, is dat niet zo dan gelijk t vliegtuig weer naar huis pakken he hihiih tot snel meiske xxx linda ras

  • 10 Juni 2009 - 11:38

    Lin:

    ohja geef die melissa gewoon een stomp!!!!
    hihiih

  • 12 Juni 2009 - 12:34

    Bart:

    Hellloooo lisaaa!

    ik hoor het alweer, je redt je wel!!

    ik ga allemaal niet in het engels reageren hoor, veel te lastig;)
    aangezien ik ook foutloos moet typen en dat gaat me in het Nederlands al moeilijk af;)

    je schrijft wel erg leuk hoor, misschien een idee om naast je maatschappelijk carriere ook nog maar de boeken in te duiken;) haha!!

    have fun lisa!

    xxx Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

The big American dream

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2009

Weer thuis

08 Augustus 2009

One week left

01 Augustus 2009

Counting the days

25 Juli 2009

Tussen evaluatie

18 Juli 2009

Cold as hell
Lisa

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 34890

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 05 Augustus 2014

Zuidoost-Azië!

16 Februari 2012 - 28 Maart 2012

Afstuderen op Curacao!

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Uganda, de parel van Afrika!

28 Mei 2009 - 16 Augustus 2009

The big American dream

Landen bezocht: