Weekend, weekend! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Weekend, weekend! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Weekend, weekend!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

13 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Eindelijk weekend! Wat een rust ineens. Er is veel gebeurd deze week. In mijn vorige blog had ik geschreven dat Cody de oudste van de groep en de meest ''moeilijkste'' kwa gedrag nog wel meeviel. Nou de volgende dag was het prijs. We wilden net naar het ontbijt gaan rond 8 uur. Ik was achter bezig en hoorde hem schelden. '' Fuck you'' '' I kill you you bitch''. Mel had hem gecorrigeerd en in time-out gezet. Nou hij flipte compleet. En begon Mel, Sunny en mij te slaan en te schoppen. Ik heb de rest van de kinderen en Mel en Sunny weggestuurd zodat ik alleen met hem in de cabin kon zijn. En om hulp geroepen van de villageleaders. Inmiddels was hij het huisje uitgerend, ik erachteraan. We zijn bekant heel het kamp overgerend, en het is kamp is erg groot, ze gebruiken hier golfkarretjes om van A naar B te gaan de villegaleaders. Inmiddels was Matt en Jon erbij gekomen om mij te helpen. Hij was weer teruggerend naar de cabin en begon met het meubilair te gooien. Uiteindelijk hebben we hem rustig gekregen en ben ik samen met hem gaan eten in de cabin. Daarna huilde hij en kwam op me schoot zitten en vertelde hij mij dat hij spijt had. Lekker hysterisch allemaal. Hij had zo'n behavior ook donderdagavond gehad voordat we gingen slapen in het bos in een tent. 1x in de week doe je een camp out met je cabin als het kan. We zetten dan een tent op en maken een kampvuur waar we cheeseburgers maken en marshmellows. Voordat we gingen slapen begon hij compleet te flippen en had hij het gemunt op Melissa. Uiteindelijk Matt en Jon erbij geroepen, want we hadden een walkietalkie bij ons omdat we midden in het bos zaten. Uiteindelijk werd hij weer rustig tot de volgende ochtend. We moesten hem wakker maken, en hij begon al te schelden toen hij nog in zijn tent zat. Uiteindelijk was hij ''boos'' op Melissa en begon met tentstokken tegen haar te slaan, en haar te schoppen etc. Weer Matt en Jon erbij geroepen. En die hadden hem na 3 kwartier rustig gekregen. Mijn god, wat een gedoe zeg. Voor de rest was onze week met de jongens erg leuk en vermoeiend. We hebben bijna elke dag met ze gezwommen, gevoetbald. Ze waren erg uitgeput vrijdagmiddag toen ze door hun ouders werden opgehaald. Gisteravond hebben we te horen gekregen met wie we werken. Ik zou eigenlijk deze week in Eden Wood camp gaan werken, maar ik heb gezegd dat ik het nu liever niet wil maar hier wil blijven voor het weekend. Dus ze hebben geregeld dat ik hier mag blijven, ik ga dan waarschijnlijk over 2 weken voor een week daarheen. Ik werk volgende week met Amy!! jeej, mijn kiwi en met Kara een soort van verpleegster. We hebben 6 mannen deze week van 36-41. Ze hebben het Down Syndroom, Prader-Willi, ADD, een man is blind. Ik ben erg benieuwd. Ze komen zondagmiddag aan tot vrijdagmiddag. Ik ben benieuwd.
Gisteravond zijn we met een groep van 20 man naar de pickle gegaan. een bar/restaurant hier 10 min vandaan. We zijn gaan lopen. The pickle is een typische amerikaanse tent, alsof je zo een film binnenloopt. Heerlijk gegeten daar en aan de vodka cola gezeten, illegaal natuurlijk. Barb, scouser mum haalde drinken voor mij en voor Sam. En als idioten karoake gezongen. Om 2 uur waren we weer terug op het camp. En zijn we heeeel snel ons cabin ingedoken. de bazen op het kamp willen absoluut niet dat je met alcohol in je lijf terug naar het camp komt..Ik heb vannacht met Amy, Kathy, girl Sam & boy Sam in een cabin geslapen, wel zo gezellig.
We gaan vandaag aan het strand liggen denk ik, het is superlekker weer..zo'n 32 graden denk ik.
Oh ja, ze hebben hier een soort van nieuwsbrief en ik sta er met een foto in.. ik zal proberen om m hier op te loaden.

Ik zal weer een bericht kunnen schrijven als ik een dagdeel vrij ben denk ik en anders in het weekend..


dikke kuss!

  • 13 Juni 2009 - 16:59

    Taco:

    En jij wordt niet gek van zulke streken? Met 32 graden? Nou, in ieder geval lekker bezig zo te zien daar!

    Kus, Taco

  • 13 Juni 2009 - 17:11

    Mama:

    Ola Schatje,
    Ik ben toch zo trots op je,dat je dat allemaal kan en het geduld kan opbrengen.
    Hier verder alles goed,eindelijk een paar daagjes goed weer,vandaag gewerkt,morgen vrij en lekker luieren.Je hebt de groeten van Simone(V&D).Zal van de week de studiefinanciering op sturen naar ib-groep,is dat ook klaar.
    Love u.......
    Dikke kus Mama.

  • 13 Juni 2009 - 17:33

    Linsey:

    hoooi lisa

    hoe heb je het nou daarzo ??????

    hier alles gooed hoor ik heb nu lekker weekend en hoe is het weer daar ???

    hier schijnt het zonnetje lekker hoor

    nou hoor je snel hoopelijk!!!!!!!!!

    heel veel dikke zoennen van je buurmeisje linsey

  • 13 Juni 2009 - 18:13

    Kelly:

    Ola schatje...

    leuk om je verhalen te lezen en fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt...
    Je hebt je handen wel vol he daar...
    Leuk om te lezen van Cody heeft melissa toch haar verdiende loon gehad omdat ze zo gemeen tegen je was in het begin...

    nou geniet maar lekker van je weekend

    dikke kus van mij en jaeren

  • 13 Juni 2009 - 18:14

    Kelly:

    Ola schatje...

    leuk om je verhalen te lezen en fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt...
    Je hebt je handen wel vol he daar...
    Leuk om te lezen van Cody heeft melissa toch haar verdiende loon gehad omdat ze zo gemeen tegen je was in het begin...

    nou geniet maar lekker van je weekend

    dikke kus van mij en jaeren

  • 13 Juni 2009 - 19:40

    Sanne (MG4):

    hallo,

    dacht ik dat ik al veel geduld moest hebben haha, nee hoor maar echt knap allemaal dit.

    vrij heftig maar echt onwijs leerzaam denk ik.

    nog veel plezier en ik hou je blogs in de gaten!

    groetjes sanne

  • 14 Juni 2009 - 04:03

    Renee:

    nou jij hebt je kalorietjes wel verbrand met dat rondrennen in 32 graden! hwhaha mijn god zeg! Inderdaad knap dat je het geduld kan bewaren!


  • 14 Juni 2009 - 05:56

    Papa:

    Dat geduld heb je van mij,vodka&coke dat heb je van granny.....Karaoke ..goede stem,dat heb je van je moeder.Voetballen????Zeker je trucje doen....
    Mooi dat alles goed gaat,ben trots op je.
    Love always,Papa.....
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Juni 2009 - 10:48

    Rick:

    Girl Sam, boy Sam?! Heaah, je maakt me in de war.. :4

    Kus x

  • 14 Juni 2009 - 12:02

    Marie:

    hee lisa lekker druk daar zeg maar t houd je wel fit je hoeft niet naar de sportschool toe toch.geniet maar lekker van t zonnetje daar hier val de regen met bakken uit de lucht doei

  • 14 Juni 2009 - 19:17

    Bart:

    pfff,
    nee als ik dat zo hoor, dan zit ik toch liever hier hele dagen achter mijn pc te werken in mijn warme appartement, omdat ik nog verslagen (zonder einde lijkt wel) moet schrijven over stage en andere opdrachten voor school;)

    haha, nee hoor!!
    ik ben hartstikke jaloers en wil oooook!!!
    Echt super cool!
    Je bent weer goed bezig hoor ik al, wanneer ga je je eigen camp openen?;)

    Hoop dat je een fijn weekend hebt gehad!

    x Bart

  • 14 Juni 2009 - 20:58

    Annelieke En Sjoerd:

    Hee die Lisa,
    Zo, wat doe jij een hoop ervaring daar op zeg! Knap hoor. Hier gaat Jade steeds meer woordjes zeggen, opeens komt er veel uit. En ze is heel blij als je haar begrijpt en ook trots. Dalietje zag je foto laatst en zei heel verliefd " hee Lisa!" En Jasmijn kreeg vandaag op een terras een hete tomatensoep over haar gezicht. Dacht dat ik gek werd. We hebben meteen heel goed gekoeld en volgens mij houdt ze er niets aan over maar was wel erg schrikken. Sjoerd en ik doen deze week allebei examen van ons opleidingsjaar, dus nog even een beetje stres. Maar het komt wel goed denk ik. Nou Lisa, de groeten en succes met je groep. Ben benieuwd. Liefs Annelieke X

  • 15 Juni 2009 - 20:14

    Sabrina:

    hey schat,

    echt knap van je hoe je daar mee omgaat .. net als met Cody... zou niets voor mij zijn dat weet ik wel.. haha.. en je doet genoeg aan je conditie enzo.. iedere dag zwemmen.. wel lekker hoor.. dat betekent iig dat je mooi weer hebt.. hier is het een paar dagen mooi geweest.. en dan weer veel regen..
    en toch aan de alcohol daar:P netjes netjes;) haha alleen geen apfelkorn daar??

    Dikke Kuss(L) Mis je!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

The big American dream

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2009

Weer thuis

08 Augustus 2009

One week left

01 Augustus 2009

Counting the days

25 Juli 2009

Tussen evaluatie

18 Juli 2009

Cold as hell
Lisa

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 34909

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 05 Augustus 2014

Zuidoost-Azië!

16 Februari 2012 - 28 Maart 2012

Afstuderen op Curacao!

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Uganda, de parel van Afrika!

28 Mei 2009 - 16 Augustus 2009

The big American dream

Landen bezocht: