Weekend! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Weekend!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

05 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Eindelijk hebben we weekend! Ik heb hier heel de week naar uitgekeken. Woensdag had ik het helemaal gehad, ik was moe, het eten was niet lekker en ik begon me aan alles te irriteren. Daarom kwam mijn blog van hiervoor waarschijnlijk over als een zeurblog :p Nu gaat het veel beter.
Donderdag was een super relaxede dag! We hebben bijna heel de dag op de lake gevaren. Iedereen mocht zelf de motorboot besturen waar 15 man in zat. En ook moest je m zelf aanleggen aan de dock. Supergaaf. Ik geloof dat ik beter een boot kan besturen dan auto rijden ;) We hebben ongeveer een halve dag op het water gezeten. Ook kregen we gastsprekers. Twee moeders vertelde ons over hun kinderen die het asperger syndroom hebben, erg interresant om te horen. En het allerbeste van die dag was s'avonds. Er kwamen campers voor 2 uurtjes, zodat je alvast kon wennen. Ik kreeg Michael als camper. Hij was in de 40 volgens mij. We hadden een schema gekregen waar we naar toe moesten met ze. Recreation, Arts & Crafts, Music room en Bakery. Micheal was alleen geinterseerd in de muziek, dus zijn we heel de avond bij de muziek gebleven. Was erg leuk. Vandaag moesten we onze cabbin schoonmaken en kregen we EINDELIJK te horen met wie we werken, in welke cabbin en welke campers we krijgen. Ik ga samenwerken met Melissa en Mel. En nog 2 vrijwilligers. We krijgen 7 jongens van 8-14 jaar. Een jongen zit in een rolstoel en ze zijn allemaal redelijk zelfstandig. Ik ben er erg blij mee. Wij en nog een andere cabbin zijn die enige die kinderen hebben. 2 kinderen hebben gedragsproblemen, wat ze hier behaviour noemen. En er zitten zelfs 3 broertjes bij. Ik ben erg benieuwd. Ze zullen zondagmiddag komen tot vrijdag. We zitten in de cabbin '' Kingfisher''. Ik ben erg blij met mijn cabbin :D
En nu is het tijd om te relaxen. Van onze cabbin met 16 mensen zijn er ngo maar 4 over. Met Amy ( Kiwi) Kathy, Barb( Scouser mum) en Caitlin ( mississippi!) Ik ben net naar wal-mart geweest om veel snacks te halen voor het weekend. Morgen zijn we heel de dag vrij, en zondagochtend. Ik ben van plan om hier lekker aan het strand te gaan liggen. Het is hier trouwens enorm warm, vandaag en gisteren was het 32 graden. Het is nog steed erg gezellig in onze cabbin, je trekt meer met de een dan de ander op. Iedereen heeft hier ook bijnamen. Ik ben Dutchey, of Liesl. :p

Woeeeeeeeeeh! Oh ja mijn postadres is:

Lisa Collins
Camp Friendship Ventures
10509 108th St. NW
Annandale, MN 55302


:D

Dikke kus!

  • 05 Juni 2009 - 23:45

    Renee:

    Super lisa:D Goed dat je er zo blij mee bent, is toch wel erg belangrijk;)

    kus

  • 06 Juni 2009 - 06:18

    Claire:

    Heey Lisa,

    weer genoten van je verhaaltje goed om te horen dat je het echt naar je zin hebt. Ik geniet iedere x weer van je verhaaltjes:D! Veel plezier nog

    Kus

  • 06 Juni 2009 - 06:57

    Papa:

    Hoi Dutchey,ik ben blij dat het een stuk beter gaat met je.Ik hoop voor Michael dat je met muziek niet mee hebt gezongen!Je moet jezelf goed insmeeren want je was nogal schots wit toen je wegging!Heb je al iets gekocht voor tegen de muggen?Ik ben blij dat je het naar je zin hebt,geniet ervan!Love always Papa xxx

  • 06 Juni 2009 - 09:31

    Saida:

    hey lisa,

    klinkt allemaal zo geweldig!!!, fijn dat je het naar je zin hebt.

    en keep up the good work!!ik vind je berichten leuk om ze te lezen.

    groetjes

  • 06 Juni 2009 - 12:37

    Eline:

    Liesl, ben blij dat alles goed gaat. Hou de moed erin en ik stuur je ff wat Hollands op haha

    xoxo

  • 06 Juni 2009 - 14:46

    Marie En Fons:

    hee lisa hoe is t daar hier alles goed je vader zit hier ze gaan vanavond met rene op stap vrijgezellefeest t zal wel laat worden oude mannen he heb je daar al wat van amerika gezien groetjes uit breda

  • 06 Juni 2009 - 16:24

    Mama:

    Heee Schatje,
    Goed om te horen dat het nu beter gaat,maakte me toch wel zorgen over,mijn "kleine meid"daar in america.Ben net thuis van werken,je vader is op vrijgezelleavond naar Rotterdam.Dus lekker rustig avondje,heb ik nodig!!!Morgen Opa zijn verjaardag,viert hij hier,als surprise komt familie uit Rotterdam over,jaja dat mis je weer ......
    Zal van de week wat op sturen,heb je nog wensen???
    Liefs Mama en een knuf van Whoopi.....

  • 06 Juni 2009 - 16:35

    Inge Blok:

    Yeah! Finally! Lekker rustig aan doen.. Laat de campers maar komen!

  • 07 Juni 2009 - 06:42

    Bart:

    Hey lisa,
    leuk om te horen dat het je zo goed bevalt, ik had nog niet echt de tijd genomen om je berichten te lezen, maar dat heb ik nu wel gedaan!!! Echt een Lisa trip, hoor ik al!
    Hard werken, maar niks zonder ook de leuke dingen mee te pikken!!!en zo hoort het ook!!
    Je bent straks goed getrained, als je niet elke keer in slaap valt;) en dan zullen je kids zich wel in de wolken prijzen met zo'n begeleidster!!!

    Vanaf nu zal ik wel iets vaker reageren hoor:)

    Maak er een onvergetelijk avontuur van babe!!

    xxx Bart

  • 07 Juni 2009 - 07:20

    Jordy Snoeren:

    Hey Lisa,
    Super cool om te lezen wat je daar allemaal meemaakt zeg! Ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen met de kids, ik lees snel weer een volgend bericht!
    succes! Groetjes Jordy (Paddestoel stagiaire)

  • 07 Juni 2009 - 09:13

    Ilse:

    Hey Lisa,
    Klinkt helemaal super! :D Klinkt gaaf die boot, het werk dat je gaat doen lijkt me erg interessant maar vooral ook erg leuk! Geniet lekker van je vrije weekend!
    xxx vanuit OZ ;)

  • 07 Juni 2009 - 11:08

    Eddie:

    Geniet er van!

    x

  • 07 Juni 2009 - 14:55

    Jeroen Ras:

    HAHA Jackie ;) Schots wit.... Respect

  • 14 Augustus 2011 - 14:17

    Netty:

    hallo lisa wat een mooi reisverslag weerhoop dat ik het nu goed je hebt het wel naar je zin lees ik gr; en kusjes toontje en netty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

The big American dream

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2009

Weer thuis

08 Augustus 2009

One week left

01 Augustus 2009

Counting the days

25 Juli 2009

Tussen evaluatie

18 Juli 2009

Cold as hell
Lisa

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 34914

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 05 Augustus 2014

Zuidoost-Azië!

16 Februari 2012 - 28 Maart 2012

Afstuderen op Curacao!

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Uganda, de parel van Afrika!

28 Mei 2009 - 16 Augustus 2009

The big American dream

Landen bezocht: