Naked cowboy love - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Naked cowboy love - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Naked cowboy love

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 Mei 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteravond gingen Inge en ik vroeg naar bed, dachten we. Totdat er nog 3 andere Nederlandse meiden kwamen 1 NL jongen, 1 meisje uit Tjsechie en 1 uit Rusland. Supergezellige boel was dat. Micha uit 020 had uiteraard commentaar op mijn verschrikkelijke mooi shirt van Feyenoord, dat was geen goede binnenkomer voor hem ;). We hebben maar even kunnen slapen. Vanmorgen met zn allen ontbeten in een gezellig klassiek NY restaurantje. ( EN REFILLS) jammer genoeg geen serveerster op rolschaatsen Rick! Hier bleek de beginscene van ''Meet Joe Black'' opgenomen te zijn. Geweldig natuurlijk. Daarna kregen we orientatie in het hostel. Toen als een speer de subway gepakt naar Times Square. (L) We konden daar maar even blijven want over een uur gaat onze bus naar het vliegveld om vervolgens naar het kamp te gaan. Wel jammer dat ik niet zoveel van New York heb kunnen zien. Maar wie weet, de volgende keer.

En ik kon het niet laten om erg ''erotisch'' met de naked cowboy op de foto te gaan. Foto's volgen nog :p

Straks gaan Maike en Annebab met zn 2en naar La Gueardia Airport. De rest is al vertrokken jammer genoeg.

Dikke kus!!!!

• 29 Mei 2009 - 17:22

Sabrina:

Rustig aan jij he.. met je naked cowboy..;) haha..

het klinkt nu echt allemaal al super meis..

Kuss(L)

• 29 Mei 2009 - 18:30

Rick:

Écht, geen rolschaatsen zeitie.. Wel jammer dat je maar even in NYC geweest bent.. Ja dude, ik ga milot reizen mailen ook; lekker met de bus volgende keer!

kus xx

• 29 Mei 2009 - 19:40

Taco:

En zij is gewoon in NYC :D Gaaf! Hou t wel een beetje bij, tot over 79 dagen zag ik staan haha ;)

Veel plezier daar!

xXx

• 29 Mei 2009 - 20:22

Kelly:

Misschien snel foto's erop zetten.

• 30 Mei 2009 - 16:21

Jeroen:

Hoe vet...
    Geniet van NYC...
    Nu nog wachten op die stars and stripes bikini ;) xxx