The big apple! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu The big apple! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

The big apple!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 Mei 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Eindelijk na een lange reis in New York City! De vlucht ging goed. Ik werd helemaal gek van al het luxe aan boord, niet gewend dus..altijd met ryanair naar Schotland hee..;)

Inge en ik hebben net Central Park doorgelopen in de regen en over Broadway!! Die-hard. En heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurantje.
We zitten in een hostel in de straat Amsterdam (020) Avenue, mhhhh. In de upper west side, dit is niet het toeristische gedeelte van NY. Heel veel culturen zitten hier door elkaar, geweldig.

Het is best druk in het Hostel, veel jongeren. Ook jongens volgens Inge. Heeft zij nodig :p
Morgenochtend om 9:30 hebben we orientatie en dan om 6 uur s'avonds vliegen we naar Minnesota, nog is 4 uur vliegen.

Ik ben nu al verliefd op NYC!! (L)





  • 29 Mei 2009 - 03:45

    Mama:

    Hoi Schatje,
    Nou gelukkig is alles goed gegaan,en ben je in NY.Ben ik toch gewoon de 1e die mag reageren op je blog.Niet teveel verliefd worden op Amerika,HEAH.....
    Ben supertrots op je,en geniet ervan.
    LOVE YOU.....XXXXXXX
    MAMA.......

  • 29 Mei 2009 - 04:17

    Papa:

    Ben blij dat je het naar je zin hebt.Misschien krijg je morgen meer tijd om de tourist uit te hangen.

    Van iedere moment genieten Lisa!

    Love Papa X

  • 29 Mei 2009 - 05:08

    Vera:

    Hoi lisa

    het is dan eindelijke zo ver. geniet ervan en heel veel plezier.

    groetjes vera

  • 29 Mei 2009 - 06:17

    Broertje:

    Olaaaaaaa Lisa:D

    ik ben blij dat je veilig ben aangekomen.
    Heb je central perk al gezien. haha

  • 29 Mei 2009 - 07:17

    Elientjepientje:

    Liessss!
    Ik ben blij dat je heelhuids bent aangekomen, have fun nog in NYC!

    Liefs, Elien

  • 29 Mei 2009 - 07:46

    Rick:

    Haaalllooo

    Ahh, wat fijn voor Inge dat er jongens zijn! Daar heb jij toch niets aan (NIEEEEEEET). Straks mag je nog even fijn winkelen, dat heb jij wel nodig!

    Veel plezier schatje

    kusss xxxxx

  • 29 Mei 2009 - 09:54

    Pim:

    hey L!

    NY, Upper west side? volgens mij ken ik dat..:P wat super vet zeg!Have fun in the big apple, and have an save journey!

    big Kiss P en B

  • 29 Mei 2009 - 09:55

    Renee:

    hey sgattie!

    Ben blij dat je het er naar je zin hebt en veilig die grote plas over gekomen bent;)

    Hoop snel weer verhalen te horen!

    Dikke kus

  • 29 Mei 2009 - 10:44

    Kelly:

    Olaaa lief nichtje...

    Gelukkig ben je goed aangekomen...
    Lekker winkelen want dat heb je toch gewoon nodig... Niet teveel impulsieve aankopen doen he...
    Ik hou je blog in de gaten...
    Geen gekke amerikaan aan de haak slaan he hahaha want dan heb je gewoon niet nodig

    Tot gauw lieverd

    Dikke kus Van mij en Jaeren

  • 29 Mei 2009 - 10:54

    Angela:

    Heeee Lisa,

    Heb gisteren veel gedacht aan je!!
    Fijn om te lezen dat alles goed gegaan is...
    Geniet ervan meid!!!

    kus Angela

  • 29 Mei 2009 - 12:41

    Tamara:

    Hey lisa,
    Nou je bent in iedergeval goed aangekomen.
    Ik hoop dat je het er naar je zin zal hebben maar ik denk dat het wel goed komt met jou.
    Ik hou je verhalen in de gaten hoor!
    Hier gaat alles goed ik word alleen maar dikker hahaha.

    Nou dit was het weer.
    doei doei groetjes tamara

  • 29 Mei 2009 - 13:32

    Claire:

    Haa Lisa goed om te horen dat je goed bent aangekomen. Echt super veel plezier daaar

    Kus

  • 29 Mei 2009 - 14:18

    Freek:

    Hey hey,
    ga ik toch even reageren ;) goed van mij he:P ik ben erg benieuwd naar wat je allemaal te vertellen hebt komende tijd! geniet van NY en wel mooi dat je in amsterdam zit ;)

    kus

  • 29 Mei 2009 - 17:10

    Sabrina:

    Heeeyy schat

    nou zo te lezen heb je het al prima naar je zin.. ik ben blij dat de reis goed gegaan is..

    lekker genieten daar meis..!!!

    Dikke Kusss(L)

  • 29 Mei 2009 - 17:20

    Sabrina:

    Heeeyy schat

    nou zo te lezen heb je het al prima naar je zin.. ik ben blij dat de reis goed gegaan is..

    lekker genieten daar meis..!!!

    Dikke Kusss(L)

  • 17 Juni 2009 - 12:25

    Angela (aussie):

    Heel veel plezier daar ik wilde je even laten weten ,zoals je weet jake heeft ook add ,adhd ,ppnos,and asperges.'
    Maar hier gaan de kinderen gewoon naar een gewone school tussen de andere leerlingen in
    Misschien de "zwaardere" worden ergens anders geplaatst
    Zo zie je wel weer hier isn Australie gaat het weer anders Jake ging in ned naar een speciaal dag onderwijs
    Maar geef me maar goede raad !!!!
    veel plezier lieverd !!! liefs vanuit SydneyXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

The big American dream

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2009

Weer thuis

08 Augustus 2009

One week left

01 Augustus 2009

Counting the days

25 Juli 2009

Tussen evaluatie

18 Juli 2009

Cold as hell
Lisa

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 34913

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 05 Augustus 2014

Zuidoost-Azië!

16 Februari 2012 - 28 Maart 2012

Afstuderen op Curacao!

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Uganda, de parel van Afrika!

28 Mei 2009 - 16 Augustus 2009

The big American dream

Landen bezocht: