Bon Bon!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Bon Bon!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Bon Bon!!!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

22 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Hoi iedereen,

Weer een update van mij, TIME FLIES!
Vorige week hebben we keihard gewerkt aan ons project. Donderdagavond was 't weer ouderwets naar Bermuda. Dit keer maar besloten om een taxi te regelen..wel zo handig en kost geen drol. Vrijdagochtend met dolfijnen gezwommen inclusief kater! Ik moest wel een beetje wennen aan ze, ze zwemmen overal tussen en naar je toe. Je mocht ze absoluut niet op hun snuit aanraken en je handen moest je dicht bij je houden.. maar het was een fantastische ervaring!!! Ik kan 't iedereen aanraden. Zaterdagmiddag zijn Kyrlian en ik naar Aruba gegaan! Dit begon goed met vertraging.. en wat doen je dan? Juist...ETEN! We hebben doodsangsten in het vliegtuig uitgestaan, we vlogen met een fokker 50..waar inderdaad maar 50 man in kon! Lekkere turbelentie zodat 't net leek alsof we in Joris & de draak zaten. Gelukkig heelhuids aangekomen waar Bram en Delano ons op stonden te wachten. Hun waren 2 weken geleden een paar dagen in Curacao..en wonen op Aruba. Ik ken Bram uit Breda, zodoende mochten we bij hun slapen met hun 2 andere huisgenoten in een fantastisch huis met banken!! en een warme douche!!!! Aruba is een mooi eiland, maar wel wat kleiner dan Curacao..en super Amerikaans!! Nu ergerde ik me af en toe wel dood aan ze tijdens 't uitgaan (springbreak) maar de typische fastfoodketens daar zijn toch echt wel HEAVEN! Wendy's, dunkin donuts!!! nomnomnom. Hier hebben we uiteraard ook het uitgaansleven verkend, en dit valt een beetje tegen.. Ik kan 't lied van LMFAO - sexy and i know it iig NIET meer horen! We hebben lekker genoten van een weekend ertussen uit..dinsdagochtend zijn we teruggevlogen naar Curacao. Gisteren hebben we keihard gewerkt aan ons project, we hebben namelijk a.s. vrijdag onze afstudeerpresentatie. Spannend! Vandaag is Petrie jarig, dit werd goed gevierd gisteren. Vanavond SUSHI eten voor haar verjaardag, eindelijk!! Nu nog de laatste dingen regelen voor de eindpresentatie en dan zijn we klaar hier! Zaterdagochtend gaan we naar Klein Curacao (google!!) met de catamaran, heel de dag voorzien van drinken, eten, bbq! Ik ga nog extra hard genieten van mijn laatste dagen hier..voordat ik straks weer in Breda ben en omkom in school en werk!

Ayoooooo! X

  • 22 Maart 2012 - 16:45

    Yvonne:

    Hee schattie, wat een geweldige leuke stage/vakantie heb je toch hé! Ik ga voor je duimen morgen, maar denk dat dat wel goed zal komen! Woensdag weer terug in Breda? Geniet nog van je laatste dagen hé!
    Dikke kuss

  • 22 Maart 2012 - 18:28

    DocentAardrijkskunde:

    Lisa, ik neem aan dat wanneer je terug komt, je een prima presentatie kunt houden van de boven en benedenwindse eilanden. De cultuur machtig bent en de typische gebruiken kunt vertellen. Wanneer je dan ook nog eens de migratie theoriën koppelt aan factoren zoals taal, klimaat en voormalige koloniale bestaan, dan ben je er helemaal klaar voor;)
    (kijk zo ziet een typische dag er in Nederland uit, dus geniet nog maar een beetje daar)

    Klinkt weer erg goed, ik zwem hier voornamelijk met opblaasbare eendjes, eten doen we gewoon bij de friettent en uitgaan is ook niet meer dan een biertje op een verjaardagsfeestje...dus kom snel maar weer hier de boel op stelten zetten jij!

    Have fun nog!
    x

  • 22 Maart 2012 - 22:29

    Mama:

    Super schatje.........love u XXXXX

  • 23 Maart 2012 - 14:26

    Papa:

    Time flies when your having fun!!...geniet van je laatste dagen daar...straks kijk je hier op terug met heel veel plezier!!!

    Love Always..Papa..XXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Lisa

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 1456
Totaal aantal bezoekers 34904

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 05 Augustus 2014

Zuidoost-Azië!

16 Februari 2012 - 28 Maart 2012

Afstuderen op Curacao!

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Uganda, de parel van Afrika!

28 Mei 2009 - 16 Augustus 2009

The big American dream

Landen bezocht: