Stage & baco, baco, baco - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Stage & baco, baco, baco - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Stage & baco, baco, baco

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hoi iedereen,

Zo eindelijk is tijd voor een nieuwe blog. Zit nu op onze stage. Daar hebben we vorige week kennis gemaakt, we kregen een enorm warm onthaal. Wij gaan ons richten op 't stukje dagbesteding. Hier hebben ze een wasserette, tuin, werkplaats en keuken. We hebben een ochtend meegedraaid, om een idee te krijgen van de clienten etc. Ik stond bij de wasserete, wasjes te draaien, erg leuk. Maar om hier elke dag echt stage te lopen, zou ik niet kunnen. Niet echt mijn ding. De clienten hier zijn niet echt de typische lvbers, zoals ze dat beweren, er lopen er wel een paar rond, er is hier een enorm hoog knuffelgehalte, wat wel leuk is voor 1 keer maar daarna is 't voor mij wel klaar. Ze zijn allemaal rond de 30/40 jaar. Geef mij dan maar kinderen waar je mee kan knuffelen ;) . De begeleiders zijn erg aardig en we kunnen lekker ons eigen ding doen. Onze werkdagen zijn dinsdag,woensdag en donderdag (8-1600). Ideaal, een lang weekend! Deze week is 't alleen dinsdag en woensdag stage voor ons, ivm andere stagaires die langskomen.

Oke, genoeg over stage. Tijd voor de leukere dingen. Vorige week hebben we de carnavalsoptocht meegemaakt. Fantastisch!!!! We gingen met een aantal huisgenootjes erheen met een koelbox vol met bier, bacardi. Een een gesjouw om dit naar de plek der bestemming te krijgen, maar het is gelukt! Doe mij dit carnaval maar, lekker weer, lekkere muziek en iedereen in de optocht danst en lacht met bekers drank in hun handen en overal waar je kijkt is eten! heerlijk.

Inmiddels zijn Lieke en Maartje ook gearriveerd, na ongeveer anderhalf uur te hebben gereden. Beetje verkeerd gereden, maar ach. Ik moet echt even nadenken wat we allemaal hebben gedaan. Maar hou 't maar op veel uitgaan, strand, en uitbrakken.
Elke donderdagavond is er in Bermuda disco studentenavond waar je aan een rad kan draaien en fantastische drankjes kan winnen. Ik was on a winning spree afgelopen week en had even 20 baco's gewonnen....dat voelde ik goed de volgende ochtend.

Afgelopen zaterdag een leuk feestje op het strand gehad, Amstel Bright welcome party. Viel in het begin even tegen, maar daarna gingen de amstels er goed in voor 4 gulden. (ongeveer 2 euro) Beetje jammer dat we op 't einde van de avond een auto-ongeluk hadden gehad. Ik zat voorin (niet onze auto). Wel even schrikken, een beetje schade, maar een hoop gedoe.

Om vervolgens maar 2 uur slaap te pakken, en de volgende ochtend aan t strand psv-Feyenoord te kijken, beetje jammer met een brak hoofd.. maar dat weerhoudt ons er niet om nog even een kijkje te nemen bij wet & wild, is standaard op zondagmiddag/avond aan 't strand. Gisteren lekker op het strand gelegen en savonds een cocktail bij st tropez gedronken. Vanmorgen iet wat verslapen voor stage, waar we nu zitten met een enorme moeheid. Toch echt gaan leren om op tijd naar bed te gaan hier. Voor de rest is het superlekker weer, heerlijk uiteten en fijne feestjes. Ik hou van Curacao!!!

Vanavond schijnt er weer een feestje te zijn waar je voor 10 gulden ( 5 euro) een uur lang kan drinken...hmmmmm lastig.. morgen 8 uur stage.

En 16 maart gaan we met dolfijnen zwemmen, zin in!!

We gaan maar is warm eten hier op stage, voor 2.50 gulden kunnen wij hier heerlijk warm mee eten. Kip, met rijst, groenten o.a. heerlijk!

Ayoooo! Xxx

  • 28 Februari 2012 - 16:20

    Claire:

    Lisa

    leuk verhaaltje hee. Ben blij dat je het feesten en het stappen erg leuk vindt. Dan maakt stage niet meer zo heel veel uit toch;).

    Geniet er van en blijf van die leuke verhaaltjes schrijven hee

    Kusss

  • 28 Februari 2012 - 16:36

    Papa:

    Hoi Lisa,
    Het lijkt wel op een stage feesten!!!...geniet ervan meid....niet zo leuk van je ongelukje...het blijft oppassen daar...goed dat je zelf niet rijd na 20 bacos!

    Love Always..Papa..XXXXXXXXXX

  • 28 Februari 2012 - 16:54

    Babette:

    Toch leuk, dat jij als mijn kleine zusje zijnde in je verhaaltje erbij moet zetten hoeveel een gulden waard is, voel ik me wel een beetje een ouwe sok hoor ;) Maar verder klinkt het alsof je je prima vermaakt, keep up the good work!

    xxx

  • 28 Februari 2012 - 17:04

    Jet:

    Wat klinkt t allemaal ontzettend vervelend al die feestjes, goedkope drankjes en 't strand. Ik ben dan gelukkig ook helemaal niet jaloers op je! Heel veel plezier schatteke! Kus

  • 28 Februari 2012 - 20:38

    Yvonne:

    Hee schat,
    Wat kan je toch heerlijk schrijven! Fijn dat je het zo naar je zin hebt, maar dat zal niet zo moeilijk zijn daar hé!
    Dikke kusss

  • 28 Februari 2012 - 21:35

    Elientje:

    LIES!
    Chaos maar leuuuuuuuuuutig heeee :D Lekker genieten wel, woeiiiiii!! Je weet: bruinen en in Holland lekker verder gaan wel, gaat gewoon een prachtzomert worden. Dat moet!

    Liefsssss voor jou! xxxxx

  • 29 Februari 2012 - 06:18

    Mama:

    Lekker genieten schatje.....love u XXX

  • 01 Maart 2012 - 06:28

    Dennis:

    Ik wist niet dat je zo'n zuipert was! Ga dr maar even vanuit dat je die Baco's wel met iemand gedeeld hebt. Ik zou er na 5 al onder de tafel liggen met een dubbele tong. Volgens mij heb ie het daar wel naar je zin. Geniet van de zon, want hij laat zich hier amper zien. Als je de kans krijgt moet je eens proberen te gaan vissen op zee.. Doe voorzichtig en doe vooral geen dingen die ik ook niet zou doen! Maak er wat van daar, Den

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Lisa

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 627
Totaal aantal bezoekers 34921

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 05 Augustus 2014

Zuidoost-Azië!

16 Februari 2012 - 28 Maart 2012

Afstuderen op Curacao!

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Uganda, de parel van Afrika!

28 Mei 2009 - 16 Augustus 2009

The big American dream

Landen bezocht: