Nog maar 4 dagen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Nog maar 4 dagen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 dagen!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 Februari 2012 | Nederland, Breda

Hoi iedereen,

Over 4 dagen is het dan EINDELIJK zover, 6 weken afstuderen op Curacao! Met 4 andere meiden van school, Kyrlian, Nina Lieke & Maartje gaan we onderzoek doen bij Totolika, Fundashon Kontakto, een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. Hier gaan we ons bezighouden met hoe de clienten zich daar 't beste kunnen handhaven in de arbeidswereld etc.

donderdag de 16e vertrekken Kyrlian, Nina en ik. Lieke en Maartje komen maandag aan, die-hard carnavalsvierders!

We wonen met 20 andere studenten in een grote blauwe villa met zwembad..kortom: ik ben heel erg benieuwd & heb er zin AAN!!!

Xxxx

• 12 Februari 2012 - 22:08

Mama:

Veel plezier schatje!!!

• 13 Februari 2012 - 05:49

Dennis:

Heel veel lol en succes in het buitenland!! Is je laatste stage denk ik? Hoop dat je daar wat zonniger weer hebt dan hier, want hier is het echt bagger. Mag vandaag de hele dag op mijn kleine passen als ik mijn dienst uitkom. Mijn kop zit vol met snot dus ik hoop dat het gezellig wordt en ik geen sjacho papa ga uithangen. Denk effe aan mij als je in de zon ligt te bakken naast het zwembad. Groetjes Den

• 13 Februari 2012 - 07:58

Femke:

Veel plezier!!
    Kan je alles wat je van Romulus geleerd hebt in praktijk brengen ;-)
    xx

• 13 Februari 2012 - 10:24

Ruth:

Super leuk Lisa, heel veel plezier en geniet ervan!
    x

• 13 Februari 2012 - 14:36

Ivonne:

he liesken,
    wow das nog eens een stage !!! heel veel plezier en natuurlijk veel opsteken van de zorg daar!
    groetjes ivonne

• 13 Februari 2012 - 20:49

Patricia:

oh Lisa,
    wat geweldig klinkt dat weer!!!
    nou, veel suc6, maar vooral veel plezier....
    zal aan je denken.

grtz, Patricia.