Hallo Curacao!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Hallo Curacao!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Hallo Curacao!!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

17 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hoi iedereen!

Eindelijk aangekomen op Curacao! Na een hysterisch begin op schiphol. 't was namelijk onduidelijk of Kyrlian mee kon op de vlucht, de vlucht was overboekt! hoop drama, maar uiteindelijk kon ze toch mee! Een relaxde vlucht gehad, stoel bij de nooduitgang met heerlijk veel beenruimte. Na een hoop films, eten en slaap waren we zo op Curacao. Daar waren familieleden van Nina om ons heel lief op te halen en thuis af te zetten. Aangekomen bij ons huis waren er enkele huisgenootjes thuis. Deze hebben ons mee uiteten genomen bij 't wilhelminaplein, heerlijke roti! Meteen die avond gaan stappen bij cafe de tijd & bermuda. Hoezo ik heb slaap!? Na de nodige shotjes, champagne en zelfs bier! ben ik knock out met Kyrlian op mijn slaapkamer in slaap gevallen. Oh nee, de avond afgesloten met een duik in ons zwembad. Heerlijk! Vanmorgen werd ik dan ook weer met de gebruikelijke haarpijn wakker. Mijn kamer is prima, een bed, tafeltje, stoel, en open kast. Oh en een nel veerkamp vreselijk tijger tapijt. Wat wil je nog meer!??! Vanmorgen om 8 uur wakker, en heerlijk op het strand gelegen in Zanzibar. De auto opgehaald, een groene mazda met automaat, waar ik zelfs in kan rijden!! haha. Nogal een gedoe om terug naar ons huis te rijden, we waren namelijk de weg kwijt geraakt. wat een ellende! Nu even lekker chillen, en vanavond naar Quentino, deze komt optreden bij Villa Maria. We gaan met alle huisgenootjes. Onze huisgenootjes erg gezellig, dus dat is mooi. Ook hebben we een schoonmaakster die 2 x per week ALLES schoonmaakt, dus ook de afwas. niemand maakt hier dus iets schoon volgens mij. Verder is 't vandaag heerlijk weer, gisteren niet zo heel denderend.

Dinsdag gaan we heel de dag op een catamaran liggen, met veel eten, bbq en alcohol, dus dat is heerlijk! Het is ook carnaval hier natuurlijk dit weekend, dus heel 't eiland ligt plat, geweldig! Woensdag worden we om 8:30 verwachten op onze stage, nu nog even genieten dus!

XXXXXXXXXXXX

• 18 Februari 2012 - 11:20

Renee:

YEAH de eerste! hahaha Hey schat, leuk dat je alles bij houd via waarbenjij.nu! Zal ik ook weer doen met Bali denk ik, is leuk!!

Fijn dat je het er zo naar je zin hebt! HAd ook niet anders verwacht! ahahaha. Succes met je haarpijn! En niet te bruin worden he! KUS

• 18 Februari 2012 - 13:27

Atta:

Getverdemme Lisa... Je eerste update en ik ben nu al stikjaloers! have fun! dikke kus aan Kyl

• 18 Februari 2012 - 14:49

Papa:

Hoi Lisa,het ziet er fantastisch uit!..lekker weer mooie strand en veel alcohol!!geniet ervan!!
    Love..Papa..

• 19 Februari 2012 - 08:41

Mama:

Hee liefje, was leuk om je live op de pc te zien. Al lekker gecarnavald, zal wel anders zijn met 30 graden, haha.. Nog veel plezier schat, love u.XXXXXX

• 23 Februari 2012 - 17:35

Kitty Hofman:

Leuk om weer wat plaatjes van Curacao te zien. Wij hebben daar 2,5 jaar geleden ook een heerlijke vakantie gehad. Geniet ervan.
    Kitty

• 22 September 2014 - 14:46

Linda Brouwer:

Beste Lisa,

Wij kennen elkaar niet. Ik ben opzoek naar een afstudeeronderzoek in Curacao en kwam op jou site terecht. Ik was erg benieuwd bij welke organisatie jij dit gedaan hebt en woor je gewoont hebt.
    Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Linda