Hopi bon! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Hopi bon! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Hopi bon!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Bon nochi!

Ik moet er echt tijd voor vrij maken om een blog te schrijven, ik schrik als ik zie dat de laatste keer dat ik wat heb geschreven de 28e was!! Nu moet ik even heel goed gaan nadenken wat we ook al weer hebben gedaan de afgelopen tijd! Ik eindigde mijn blog de vorige keer dat er een happyhour was waar je voor 10 gulden voor een uur lang kon drinken...dit hebben we uiteraard gedaan! Hierna besloten we om door te gaan naar ladies night bij Campo Alegra.. een soort van stripclub achtig iets.. elke antiliaan schijnt heeel goed te weten wat hier allemaal te doen is. Afijn, wij hebben ons kapot gelachen met de stripacts, niet echt iets waar je elke avond wil zitten. Maar voor 1 x is het zeker hilarisch! De zaterdag erop hadden we 't befaamde goud & fout feest! Hiervoor hadden we de nodige beschamende jurkjes (tijgerprint) gekocht..hoe fout wil je immers gaan!(check foto's) Ook hadden we de loko bus gereserveerd. Dit is een bus met open ramen, dansvloer die 2 uur lang op 't eiland rondtourt..met tassen vol met drank gingen we op weg.. keiharde muziek aan en touren maar!! Dit was fantastisch! Goud & fout was ook heerlijk, geweldige foute meezing nummers..ik hou er wel van! Ook pakken we hier ook onze rust! De avond erna naar de film ''the vow'' geweest, (zie trailer) janken, janken! heerlijk!

Voor de rest zijn we hard bezig met ons project, we hebben al de nodige interviews afgenomen en zijn goed op weg! We hebben grote complimenten gekregen van onze stagebegeleider, jobcoaches etc! Top!

Deze week zijn we veel op stap geweest. Woensdagavond naar het TMF cafe geweest, wat karaoke gezongen en zowaar 100 gulden gewonnen met 't beste optreden.. dit was ook zo weer op met een rondje drank! Donderdagavond is 't standaard naar de bermuda om is aan 't radje te draaien en wat gezellige dingen te winnen..ook dit was weer een groot succes! Gisteravond zijn we met de groep van 't huis naar een strandje gereden, daai booi, om daar een kampvuur te maken, wat drank, chips mee..en lekker liggen daar.. heerlijk! Vandaag naar het strand geweest, lekker dobberen op een luchtbedje... Voor de rest doet onze auto een beetje vaag.. de rem lijkt t af en toe niet meer echt te werken..handig! is al een x gemaakt, maar hij lijkt 't nu weer te begeven, erg vervelend!

a.s. week zullen we weer op de instelling te vinden zijn, vrijdag met dolfijnen zwemmen.. zaterdagochtend vliegen Kyrlian en ik voor een paar dagen naar Aruba tot dinsdagochtend!! Een ticket kost maar 115 euro, wij kennen daar mensen waar we mogen logeren, ideaal dus!!! Lekker eilandhoppen.. ! hopi bon!!

XXXXXXXXXXXX

  • 12 Maart 2012 - 07:45

    Inge Blok:

    Heerlijk zo'n werkvakantie! Lijkt mij iig geval wel leuk, haha. Met al die feestjes vermaak jij je natuurlijk prima. Heel veel plezier nog en blijf lekker feesten en genieten!

  • 12 Maart 2012 - 09:21

    Mama:

    Lekker genieten schatje!!!!!
    XXXXX

  • 13 Maart 2012 - 07:08

    Bart:

    tjonge jonge Lisa, wat ben ik blij om te lezen, dat jij daar hard aan je project werkt. Tussen al dat drukke feesten, dansen, zingen, zuipen, luieren en nog meer van de zon genieten, dus ook nog eens iets voor school aan het doen! Echt de tranen springen in mijn ogen van ontroering...of was het van jaloersheid? ik weet het niet meer...ik wilde je eigenlijk nog veel plezier wensen, maar dat is hetzelfde als tegen een dolfijn zeggen dat ie moet zwemmen;)

    geniet ervan!

  • 14 Maart 2012 - 14:17

    Papa:

    Leuke dingen om mee te maken..Aruba...doe maar....toch leuk dat je tussendoor wat werk doet!..hahaha...geniet ervan meid..
    Love Always..Papa..XXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Lisa

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 34885

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 05 Augustus 2014

Zuidoost-Azië!

16 Februari 2012 - 28 Maart 2012

Afstuderen op Curacao!

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Uganda, de parel van Afrika!

28 Mei 2009 - 16 Augustus 2009

The big American dream

Landen bezocht: