One week left - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu One week left - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

One week left

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik kan het nog steesd niet geloven dat ik volgende week weer thuis ben! Deze week is weer snel voorbij gegaan. We hadden dus weer Eric, die we een paar weken geleden ook hadden. Ik werkte weer met dezelfde counselors samen. Heel de week hebben we ''gezeik'' gehad. Kate had respite gewerkt. Respite is als je het weekend hier werkt op het kamp. En de counselors daar hadden duidelijk een mening over ons. We hadden schijnbaar verkeerd gehandeld met Eric. Nogal vreemd sinds hij geen gedragsproblemen had gehad met ons. En wel eerder deze zomer en vorig jaar waar hij onhandelbaar was en ze zijn moeder om 3 uur snachts moesten bellen omdat het echt niet verder kon. Kate, Sarah en ik voelde alsof we de hele week in de gaten werden gehouden door iedereen. Erg irritant. Matt bevestigde ons dat ze gewoon jaloers waren en dat hij duidelijk aan onze kant stond. Deze week ging het weer goed met Eric, en zijn moeder was erg blij dat hij weer dezelfde counselors had. Ze had zelfs tranen in haar ogen. Naast Eric hadden we Timmy, 14 jaar met het syndroom van down. Die duidelijk regels nodig had. Iedereen loved him! Nou... hij ging gewoon zijn eigen gang en rende overal naar toe. We maakte elke ochtend een schema voor hem waar hij zich aan moest houden met de dagelijkse activiteiten en extra activiteiten als hij zich gedroeg. Hij moest daar duidelijk erg aan wennen, want hij was gewend om niet naar de activiteiten te gaan en overal maar naar toe te gaan wat hij wilde. Zo werkt dat niet :p En we hadden Chase, 12 jaar..met ODD en ADD. Hij was zo hoog van niveau, hij was net een vrijwilliger. En Zac, 13 jaar..non verbaal. Die op zondagavond al mijn eten uit mijn tas had opgegeten... haha. En bedankt. We hadden 3 1 op 1 en Chase hoefde we bijna niet op te letten. Het was een leuke week, maar wat minder door al dat gedoe etc. Volgende week werk ik met Amy, Mel, Kelsey en Jarrod. Onze programm staff is Bryan. We wonen in Eagle en hebben 8 mannen. Nogal middelmatig van niveau en 3 rolstoellen. Ook komt James terug!! Ik had hem in week 2 in mijn cabin die nogal een fan was van schelden, schoppen en spugen.. haha ik kan niet wachten om hem te zien!! Zo blij dat ik hem weer niet heb. Stiekem ben ik erg blij om weer terug te gaan, maar ik ga de mensen hier zeker missen. Ik heb zeker vriendschappen voor het leven gemaakt. Het kamp, de organistaie met dingen begint me steeds meer tegen te staan. De verantwoordelijk die op ons wordt gelegd is enorm! En het is gewoon keihard werken, ik werk 120 uur per week. En dan de keren dat je snachts wakker wordt door kampers. Papierwerk dat je moet doen etc. Maar ach, nog een week en dan ben ik weer in NL!
Normaal water, eten, bed, douche!!
En niet meer drank halen met een id van Sarah die 24 is en uit Australie komt ;-) haha.

dikke kusssssssss

  • 09 Augustus 2009 - 05:39

    Mama:

    Ha Schatje,
    Nog een week,en dan zijn we onderweg naar Schiphol om jou op te halen,FIJNE DINGEN!!!!

    KUSSSSSSSSSSSSSSS

  • 09 Augustus 2009 - 07:16

    Papa:

    Hoi Lisa,Het lijkt alsof het allemaal snel voorbij is gegaan.Wel een ervaring dat je nooit meer zal vergeten.Ik ben super trots op je.Tot volgende week!Love always
    Papa XXX

  • 09 Augustus 2009 - 10:34

    Annemiek:

    Lisaaaaa!
    Jeetje, alweer de laatste week! En dan mag je weer gaan wennen aan de vrije tijd en de rust die je hier weer gaat krijgen. haha. Maar t zal een ervaring voor t leven zijn! We daten vast nog wel voordat ik naar Amerika vertrek!!
    Veel plezier nog de laatste week! En een fijne reis naar huis!!

  • 09 Augustus 2009 - 19:11

    Jeroen:

    Heej Lisa, ben blij voor je ouders, dat het er bijna op zit.. Hoop je snel dan te zien.. Xx

  • 10 Augustus 2009 - 06:45

    Ilse:

    Hey Lisa, wat vliegt de tijd he! Niet te geloven!
    Ik weet nog dat we in de trein zaten en druk aan het kletsen waren over onze reisplannen! Nu is het alweer bijna voorbij! :P
    Geniet van je laatste week en ik denk echt dat het een superervaring is geweest! :D
    xxx ilse

  • 10 Augustus 2009 - 17:52

    Ingrid:

    Hey Lisa!
    Laat ik eindelijk een keer een berichtje achter, kom je al weer bijna terug! ;)
    Het is wel snel gegaan zeg!
    Maar ik heb al je verhalen gelezen hoor en ik snap wel dat je stiekem wel weer naar huis wilt gaan!
    Geniet in ieder geval nog van je laatste week en have fun!! xxxx

  • 12 Augustus 2009 - 12:57

    Toon En Netty:

    hallo lisa wat kan je toch mooie reis verslagen schrijven haar nog even en je ben weer thuis we zullen je niet zein zondag want we willen een weekje naar zee maar we wensen je een goede reis terug en dan je papa en mama en nick eens lekker knuffellen ze hebben je wel gemist tot gauw liefs toontje en netty XXXXXXXXXXXXXXX

  • 14 Augustus 2009 - 09:31

    Marie:

    nou lisa t zit er bijna op zal wel wennen voor je zijn hier groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

The big American dream

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2009

Weer thuis

08 Augustus 2009

One week left

01 Augustus 2009

Counting the days

25 Juli 2009

Tussen evaluatie

18 Juli 2009

Cold as hell
Lisa

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 34887

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 05 Augustus 2014

Zuidoost-Azië!

16 Februari 2012 - 28 Maart 2012

Afstuderen op Curacao!

30 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Uganda, de parel van Afrika!

28 Mei 2009 - 16 Augustus 2009

The big American dream

Landen bezocht: