Nog maar 6 dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Collins - WaarBenJij.nu Nog maar 6 dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Collins - WaarBenJij.nu

Nog maar 6 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

26 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Hoi iedereen,

Zoals de meeste van jullie al wel weten, ik ga op reis!!
Dinsdag 1 april (geen grap) vertrek ik voor een dikke 4 maanden naar Zuidoost-Azië! Ik zal eerst naar Vietnam gaan en hierna waarschijnlijk naar Cambodja, Maleisië en eindigen in Thailand!
Ik heb weinig tot niks gepland, spannend!

Het is de bedoeling dat ik 5 augustus weer terugvlieg naar Amsterdam vanaf Bangkok!

Ik zal vooral mijn best doen om fantastische filmpjes en foto's te plaatsen, hier en op FB!

XX

• 26 Maart 2014 - 21:55

Runnee:

Wooaaaahhh bijnnaaaaaa!!! Super leyk achat en ben echt heel benieuwd hoe je het er zult hebben! Ben kei jaloers maar je verdient et!!! Dikke kus

• 26 Maart 2014 - 21:58

Marcel:

Ben benieuwd naar je avonturen, je foto's en je video's. Geniet van de ervaringen die je med. gaat maken! Xx

• 26 Maart 2014 - 22:39

Babette:

Het is de bedoeling.... Geen rare geintjes uithalen jij, je komt gewoon weer terug liefje!! Xxx

• 26 Maart 2014 - 23:05

Dennis:

Hoi Lies, zeg wat voor een baan heb jij op de kop geslagen! klinkt goed!!

• 27 Maart 2014 - 09:49

Margaret:

Hey lisa.... een hele goede mooie reis!!!! Ik ga je volgen! Xx

• 27 Maart 2014 - 11:55

Angela:

veel plezier mopke, en geniet!!!!